Συχνές ερωτήσεις

 Διανομή
1. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την παράδοση;

Στην πλειονότητα των περιπτώσεων παραδίδουμε παραγγελίες εντός 24 ωρών για την Ελλάδα, και μερικές φορές ακόμη και σε λιγότερο από 24 ώρες!

Εάν λάβουμε πληρωμή για την παραγγελία σας πριν από τις 3 μ.μ. (UTC+2), η παραγγελία φεύγει την ίδια μέρα και παραδίδεται στο 90% των περιπτώσεων εντός 24 ωρών.

Η προθεσμία παραγγελίας αναγράφεται στο φύλλο δεδομένων του προϊόντος, υπολογίζεται σε πραγματικό χρόνο.

Μπορείτε επίσης να υπολογίσετε την ώρα για οποιονδήποτε άλλο προορισμό κάνοντας κλικ στο "επεξεργασία" στη δεξιά πλευρά του "Προορισμός".


2. Μπορώ να έχω διαφορετική διεύθυνση για παράδοση και χρέωση;

Ναι φυσικά ! Απλώς εγγραφείτε, αποκτήστε πρόσβαση στον λογαριασμό σας και, στη συνέχεια, μεταβείτε στη σελίδα: Οι διευθύνσεις μου

Αφού κάνετε κλικ στο My Addresses, θα βρείτε ένα κουμπί στο κάτω μέρος που σας επιτρέπει να εισάγετε άλλες διευθύνσεις αποστολής ή χρέωσης.

Σημειώστε ότι θα χρειαστεί να δώσετε σε κάθε διεύθυνση ένα όνομα, το οποίο θα σας ενημερώνει ποια διεύθυνση αντιστοιχεί σε ποια διεύθυνση. Για παράδειγμα: διεύθυνση τιμολογίου ή διεύθυνση στην Αθήνα.

Κατά την παραγγελία, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε τη διεύθυνση παράδοσης και τη διεύθυνση χρέωσης.


3. Θα ήθελα να παραλάβω το πακέτο μου σε ένα σημείο αναμετάδοσης, είναι αυτό δυνατό;

Ναι είναι δυνατόν. Για να το κάνετε αυτό, ακολουθήστε τις οδηγίες της DHL που λάβατε μέσω SMS ή email μετά την αποστολή της παραγγελίας σας.


4. Επέλεξα να παραδοθεί το πακέτο μου σε ένα σημείο αναμετάδοσης, πόσο καιρό πρέπει να παραλάβω το πακέτο μου;

Μόλις το πακέτο παραδοθεί σε ένα σημείο αναμετάδοσης, έχετε 7 ημέρες για να το παραλάβετε.


5. Μπορώ να προγραμματίσω εκ νέου την παράδοση για μεταγενέστερη ημερομηνία;

Ναι φυσικά ! Για να προγραμματίσετε εκ νέου την παράδοση του πακέτου σας, μεταβείτε στον ιστότοπο της DHL:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΜΟΥ

ή επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της DHL στο +30 2103004466.


 Πληρωμή παραγγελιών
6. Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα (100% ασφαλής πληρωμή μέσω HTTPS), μέσω PayPal ή με τραπεζική κατάθεση. Η παραγγελία σας θα διεκπεραιωθεί με την παραλαβή της πληρωμής σας.


7. Είναι ασφαλής η πληρωμή στο Accasteo;

Ναι απολύτως. Χρησιμοποιούμε τα υψηλότερα πρότυπα ασφαλείας σε όλη τη διαδικασία πληρωμής καθώς και σε όλη την πλοήγηση στον ιστότοπό μας.

Μπορείτε να το επαληθεύσετε με την παρουσία του HTTPS μπροστά από τη διεύθυνση του ιστότοπού μας και το λουκέτο στα αριστερά:

Ποτέ δεν γνωρίζουμε τα τραπεζικά σας στοιχεία ή ακόμα και τον κωδικό πρόσβασής σας που είναι κρυπτογραφημένος στον διακομιστή μας αμέσως μόλις εισαχθεί.
Η πληρωμή γίνεται μόνο μεταξύ εσάς και της τράπεζάς σας. Αυτό εγγυάται απόλυτη εμπιστευτικότητα των ανταλλαγών κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας.


 Έλεγχοι συμβατότητας και πρωτοτυπίας ανταλλακτικών
8. Έχω αμφιβολίες για το ποιο εξάρτημα να παραγγείλω;

Σε κάθε φύλλο προϊόντος, θα βρείτε λεπτομερείς φωτογραφίες, μια πλήρη περιγραφή και τη μη εξαντλητική λίστα των κινητήρων που είναι συμβατοί με αυτό το εξάρτημα.

Ωστόσο, είναι πιθανό αυτό να είναι το σωστό μέρος, αλλά να μην έχουμε υποδείξει το έτος του κινητήρα σας επειδή δεν έχουμε όλα τα δεδομένα κατασκευαστή στην κατοχή μας. Μπορούμε να επαληθεύσουμε αυτές τις πληροφορίες για εσάς, εάν μας παρέχετε τη μάρκα, την ισχύ, τον κύκλο (2 εγκεφαλικό ή 4 εγκεφαλικό) και τον αριθμό σειράς του κινητήρα σας.


Βεβαιωθείτε ότι η φωτογραφία αντιστοιχεί σε αυτή του παλιού σας εξαρτήματος γιατί οι φωτογραφίες στον ιστότοπό μας είναι οι πραγματικές φωτογραφίες των εξαρτημάτων.

Εάν μετά από αυτό, εξακολουθείτε να έχετε αμφιβολίες, στείλτε μας ένα email στο contact@accasteo.com αναφέροντας τις ανάγκες σας όσο το δυνατόν περισσότερο (μάρκα, ισχύς, σειριακός αριθμός του κινητήρα σας). Θα σας απαντήσουμε γρήγορα.


9. Αυτά είναι γνήσια εξαρτήματα;

Εξαρτάται, επειδή πουλάμε γνήσια ανταλλακτικά και γενικά (ή προσαρμόσιμα) ανταλλακτικά. Τα γνήσια ανταλλακτικά κατασκευαστή φέρουν όλα, γραμμένα με πράσινο χρώμα, τις λέξεις "Original part" ακολουθούμενες από τη μάρκα του κατασκευαστή, για παράδειγμα: γνήσιο ανταλλακτικό Honda. Όλα τα γνήσια ανταλλακτικά που παρουσιάζονται στον ιστότοπό μας περιλαμβάνουν μια εικόνα της μάρκας του κατασκευαστή.

Τα γενόσημα εξαρτήματα εξαιρούνται από αυτήν την ειδοποίηση. Εάν έχετε αμφιβολίες και σύμφωνα με τους γενικούς όρους πώλησης και χρήσης μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να βεβαιωθείτε ότι το ανταλλακτικό που αναζητάτε είναι γνήσιο ή γενικό ανταλλακτικό. Όλα τα γενικά ανταλλακτικά που προσφέρουμε είναι προσεκτικά επιλεγμένα και ελεγχόμενα και επωφελούνται από ελάχιστη εγγύηση 2 ετών και ορισμένα, όπως προπέλες, έως και 4 χρόνια εγγύησης.

Λάβετε υπόψη ότι δεν είμαστε dropshipper και ότι επιλέγουμε μόνοι μας όλα τα γενικά ανταλλακτικά που είναι διαθέσιμα στον ιστότοπό μας για την ποιότητά τους. Επιπλέον, τα γενικά μας ανταλλακτικά έχουν εγγύηση μεταξύ 2 και 4 ετών, ανάλογα με τα ανταλλακτικά. Δεν θα προσφέραμε τόσο μεγάλες εγγυήσεις αν δεν ήμασταν σίγουροι για την ποιότητα των ανταλλακτικών μας.


 Κατάθεση ή επιστροφή
10. Πρέπει να επιστρέψω την παλιά μου μίζα, υπάρχει προκαταβολή;

Όχι, δεν υπάρχει κατάθεση, και επομένως δεν χρειάζεται να επιστρέψετε τον παλιό σας κινητήρα εκκίνησης! Συμβουλή: κρατήστε το, μπορεί να είναι χρήσιμο μια μέρα για πιθανά ανταλλακτικά :-)


11. Πρέπει να επιστρέψω τον παλιό μου εναλλάκτη, υπάρχει προκαταβολή;

Όχι, δεν υπάρχει κατάθεση και επομένως δεν χρειάζεται να επιστρέψετε τον παλιό σας εναλλάκτη! Συμβουλή: κρατήστε το, μπορεί να είναι χρήσιμο μια μέρα για πιθανά ανταλλακτικά :-)


 Συνδεθείτε στον λογαριασμό μου
12. Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό πελάτη μου;

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό πελάτη σας εδώ:
ΕΧΩ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ


13. Πρέπει να δημιουργήσω λογαριασμό για να παραγγείλω;

Ναι, είναι απαραίτητο, αυτό θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε εύκολα την παραγγελία σας, να κάνετε λήψη του τιμολογίου σας και να ζητήσετε βοήθεια εάν είναι απαραίτητο.


14. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασής μου, τι πρέπει να κάνω;

Κανένα πρόβλημα, απλώς κάντε κλικ στον σύνδεσμο «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;», στη σελίδα σύνδεσης του λογαριασμού σας.

Θα λάβετε έναν σύνδεσμο μέσα σε λίγα λεπτά που θα σας επιτρέπει να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό πρόσβασης.


 Εξυπηρέτηση μετά την πώληση
15. Πώς να επιστρέψετε ένα αντικείμενο;

Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή για το ανταλλακτικό που παραλάβατε ανοίγοντας ένα αίτημα εξυπηρέτησης μετά την πώληση από τον λογαριασμό πελάτη σας.
Συνδεθείτε στον λογαριασμό πελάτη σας εδώ:
ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ
Κάντε κλικ στην τελευταία παραγγελία σας και μετά κάντε κλικ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ και συμπληρώστε τη φόρμα που εμφανίζεται στην οθόνη.


16. Γιατί πρέπει να επικοινωνήσω μαζί σας με τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία μου;

Αναγνωρίζουμε τις παραγγελίες σας και τον λογαριασμό πελάτη σας από τη διεύθυνση email που χρησιμοποιήθηκε κατά την εγγραφή σας. Εάν χρησιμοποιείτε άλλη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επικοινωνήσετε μαζί μας, δεν θα μπορέσουμε να σας αναγνωρίσουμε και η επεξεργασία του αιτήματός σας θα διαρκέσει πολύ περισσότερο.


17. Πώς να σας στείλω φωτογραφίες;

Μπορείτε να στείλετε τις φωτογραφίες και τα βίντεο που ζητήθηκαν από την εξυπηρέτηση πελατών μας στο contact@accasteo.com
Εάν τα αρχεία σας είναι πολύ μεγάλα και δεν μπορούν να σταλούν μέσω email, χρησιμοποιήστε τη δωρεάν υπηρεσία: https://wetransfer.com με παραλήπτη το contact@accasteo.com.


18. Ποιος πληρώνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή ενός αντικειμένου;

Εξαρτάται :


- εάν σας παραδώσουμε κατά λάθος (που είναι πολύ σπάνιο) ένα ανταλλακτικό διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, θα καλύψουμε τα έξοδα επιστροφής.

- σε περίπτωση λάθους εκ μέρους σας ή εάν έχετε αλλάξει γνώμη, τα έξοδα μεταφοράς που συνδέονται με την επιστροφή του προϊόντος παραμένουν δική σας ευθύνη.


Φροντίστε να επιστρέψετε το ανταλλακτικό στη διεύθυνση εξυπηρέτησης μετά την πώληση που σας έχουμε δώσει όταν ζητήσατε βοήθεια.


Δεν συλλέγουμε πακέτα που αποστέλλονται σε ταχυδρομεία ή σημεία αναμετάδοσης χωρίς προηγούμενη συμφωνία από εμάς.


19. Πώς θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή της παραγγελίας σας.


Έτσι, εάν πληρώσατε την παραγγελία σας με πιστωτική κάρτα, θα πιστωθεί ο τραπεζικός σας λογαριασμός και εάν πληρώσατε μέσω PayPal, ο λογαριασμός σας στο PayPal θα πιστωθεί.


Ωστόσο, μπορούμε κατ' εξαίρεση να σας ζητήσουμε τα στοιχεία του τραπεζικού σας λογαριασμού για να σας αποζημιώσουμε με τραπεζικό έμβασμα.


20. Πότε θα λάβω την επιστροφή χρημάτων μου;

Θα λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας εντός περίπου 72 ωρών από την παραλαβή και την επικύρωση της επιστροφής σας από την εξυπηρέτηση πελατών μας.


21. Γιατί δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα για ολόκληρη την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση λάθους εκ μέρους σας κατά την υποβολή της παραγγελίας σας ή εάν έχετε αλλάξει γνώμη, τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται, μόνο το αντίτιμο του εξαρτήματος επιστρέφεται σε εσάς.
Εάν το επιστρεφόμενο εξάρτημα περιέχει ακαθαρσίες, σημάδια συναρμολόγησης ή πρόσκρουση, θα επιβληθούν κυρώσεις μεταξύ 30% και 60% της αξίας του εξαρτήματος ή η επιστροφή θα απορριφθεί και το εξάρτημα θα σας επιστραφεί με δικά σας έξοδα.